Loading...

Ready Stock Slimming Korset With Sleeve Lace

RM 99.00RM 180.00

Ready Stock Slimming Korset With Sleeve Lace

Clear

Nak nampak SLIM serta merta?

Ada dinner, kenduri atau nak jumpa kawan lama?

PENING bila fikir nak pakai baju apa?

Semua sendat dan bila pakai nampak perut buncit dan lengan besar.

Korset berlengan ni penyelesaian !!

Sarung jer ukuran pinggang berkurang sehingga 4 inci.

Benjolan lemak yang memalukan, tidak lagi kelihatan!

Bukan itu je tau, kalau nak ke tandas pun senang.

Anda mencari Corset yang

✔ Tidak ada tulang yang menyakitkan

✔ Tidak berlipat di perut apabila duduk

✔ Tidak perlu di buka setiap kali ke tandas

✔ Merampingkan pinggang sehingga 4 inci serta merta

✔ Material jenis lembut, nipis dan ringan

✔ Tidak perlu penjagaan khusus dan senang dicuci

✔ Dapat membantu mengurangkan masalah sakit tulang belakang

Korset berlengan ni sangat selesa, sebab material yg nipis dan tidak panas..sis nak pakai 8-12 jam sehari pun takda hal lah..boleh bergaya sambil bekerja lah nanti.. Kawan sekerja mesti jeling-jeling punya..mana tak nya jeles tengok pinggang sis makin ramping gitu

M 40-50 kg
L 50 – 55kg
XL 55 – 60kg
2XL 60-65kg
3XL 65-80kg

Color

Black

Size

M, 2XL

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Ready Stock Slimming Korset With Sleeve Lace”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Guna kod diskaun FREESHIPPING sempena pembukaan laman web kami. Tempoh terhad!

Need Help? Chat with us

The product has been added to your cart.

Continue shopping View Cart